کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

APIهای همگام سازی کروم توسط گوگل محدود خواهند شد

به گزارش سافت گذر، گوگل اعلام کرده که دسترسی به APIهای شخصی کروم که ویژگی هایی مانند همگام سازی و Click to Call را فعال می کنند را محدود خواهد کرد تا فقط مرورگرهای خودش بتوانند از آنها استفاده نمایند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که گوگل فهمید برخی از مرورگرهای متفرقه استفاده کننده از کرومیوم از APIهای نامبرده بهره برده اند.

گوگل کروم کرومیوم مرورگر مرورگر کروم

این شرکت می گوید که کاربران برخی از مرورگرهای متفرقه توانسته اند وارد اکانت گوگل و پلی استور شوند و داده های شخصی شان را در آنجا دریافت کنند. این اطلاعات شامل بوکمارک ها و پسوردها می شوند. به نظر می رسد گوگل از این اتفاق ناراحت است به همین دلیل اعلام کرده که APIهای فعال کننده این قابلیت از تاریخ 15 مارس محدود خواهند شد.

به کسانی که تا کنون از این ویژگی ها استفاده می کردند اعلام می کنیم که داده هایشان در مرورگر متفرقه و اکانت گوگل ذخیره خواهد شد اما برای اینکه بتوانند همچنان از قابلیت های محدود استفاده نمایند، باید کاربر کروم یا کرومیوم شوند.

جوشن ایسینگر، مدیر بخش مهندسی کروم که این خبر را اعلام کرد، اطلاعات دیگری به ما نداده و نگفته کدام مرورگرها از APIهای نامبرده استفاده کرده اند. لازم به ذکر است که مایکروسافت اج، اوپرا، ویوالدی و بریو چند مرورگر محبوب هستند که بر پایه کرومیوم ساخته شده اند اما هر کدام از آنها سرویس های همگام سازی خاص خودشان را دارند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48383 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/29 تعداد مشاهده: 2110
سافت گذر